fbpx
Bez jajek/ Danie wegańskie/ Danie wegetariańskie/ Drugie śniadanie/ Koktajle/ Na słodko/ Napoje/ Śniadanie/ Zielone soki i koktajle

Zielony koktajl z kiwi, ananasa, gruszki, banana i sałaty

Zielony koktajl z kiwi, gruszki, banana, sałaty i ananasa to wspaniały sposób na wzbogacenie naszego jadłospisu o niezbędne witaminy i składniki mineralne.

Zielony koktajl z kiwi z dodatkami

Ten zielony koktajl z kiwi z dodatkami to wspaniały sposób na wzbogacenie naszego jadłospisu o niezbędne witaminy i składniki mineralne.  Kiwi dostarczy witaminę C, magnez i potasluteinę oraz błonnik. Gruszka oraz banan wspomogą organizm w utrzymaniu równowagi między potasem a sodem ze względu na dużą zawartość tego pierwszego pierwiastka. Banany dodatkowo dostarczą nam witaminy C, B1, B2, PP, B6, kwasu foliowegokwasu pantotenowego a także całe bogactwo minerałów: potas, magnez, miedz i mangan. Poprawią również humor dzięki zawartości tryptofanu, który organizm przetwarza w serotoninę, zwanej hormonem szczęścia. Jednak osoby chorujące na cukrzycę powinny zrezygnować z dodawania banana do koktajlu, ze względu na jego wysoki indeks glikemiczny. W ostateczność można dodać banana, który nie jest jeszcze mocno dojrzały. Sałata, która nie jest oczywistym składnikiem koktajlu, doda od siebie witaminy C i E oraz potas, przeciwutleniacze czyli luteinę i zeaksantynę oraz chlorofil i beta – karoten. 

Jeśli spodobał Ci się pomysł na koktajle z dodatkiem sałaty koniecznie sprawdź ten przepis na zielony koktajl z kiwi, mango, mandarynki i sałaty.

Chcesz być zawsze na bieżąco? Obserwuj mój Instagram, dołącz do mnie na Facebooku i przypnij pina na Pintereście!

Koniecznie daj mi znać, jeśli wypróbujesz ten przepis! Wrzuć zdjęcie Twojej potrawy na Instagrama lub Facebooka i oznacz mnie tagiem @bookofspellspl

Koktajl z kiwi, gruszki, banana i sałaty z dodatkiem soku z ananasa

Drukuj
Porcje: 350ml Czas przygotowania: 10 minut

Składniki:

  • 1/4 ananasa
  • 2 kiwi
  • 1/2 gruszki
  • 1/2 banana
  • 3 liście sałaty

Przygotowanie

1

Ananasa kroję na mniejsze kawałki.

2

Sałatę rwę na mniejsze cząstki.

3

Kiwi, gruszkę i banana kroję w kostkę.

4

Wrzucam wszystko do kielicha blendera i miksuję do uzyskania gładkiej konsystencji.

5

Smacznego!

Spodobał Ci się przepis? Masz pytania, chcesz coś doprecyzować, podzielić się własnymi przemyśleniami albo recenzją? Zostaw komentarz pod postem! :)

Artykuły, które mogą Cię zainteresować

avatar
  Zapisz się aby otrzymywać powiadomienia o nowych komentarzach  
najnowszy najstarszy najwyżej oceniany
Powiadom o
Zjedzmy
Gość

Zdrowo, smacznie, kolorowo! :)

Udostępnij
Przypnij
+1